أجمل هدايا عيد الأم من موقع لابوتيك

اختيار هدية عيد الأم مسألة محيّرة جدا، وخاصة للبنات اللي لازم يختاروا أكتر من هدية للأمهات والحموات والمدرسات كمان.


متفكريش كتير في التفكير في هدايا عيد الأم، عشان احنا في لابوتيك جمعنالك قائمة بأفكار متنوعة هتناسب ميزانيتك مهما كانت، سواء كنتِ بتبحثي عن هدايا اقتصادية أو هدايا مبتكرة وغير تقليدية، وهنساعدك إنك تدخلي الفرحة لقلب حبايبك في يومهم المميز دا.

إذا كنتِ عايزة هدية قيّمة وفي نفس الوت عمليّة، بنقدملك في لابوتيك شنطة أرماني إكستشنج- جلد أسود، الشنطة بتواكب أحدث صيحات الموضة، ومصنوعة من خامات عالية الجودة، وبتتميّز بمساحتها الوفيرة لاستيعاب أغراضكِ الضرورية، الشنطة متوفرة بسعر 4420 جنيه.

 

ولو إنتِ بتبحثي عن هدية أنيقة ومميزة في نفس الوقت فإحنا بنقدملك في لابوتيك ساعة سيتيزن عملية كاجوال بعقارب ستانلس ستيل من ماركة سيتيزن، الساعة هدية مثالية لو بتدوري على حاجة زي المجوهرات بس في نفس الوقت حاجة عملية وتليق على كل حاجة وهتستخدم كل يوم, الساعة متوفرة بسعر 2790  جنيه.

 

أما لو بتبحثي عن هدية أنيقة من الجلد الفاخر فأكيد لازم تختاري محفظة جلد جيس- أسود المتميزة بتصميم يتمتع بالبساطة والرقي في نفس الوقت، حجمها مناسب جدا في حقيبة يدك للاستخدام اليومي، المحفظة متوفرة بسعر 1,600 جنيه.

 

لو بتبحثي عن عطور فاحنا في لابوتيك بنقدملك عطر أكثر من رائع وهو عطر شادو 2 من "أجمل" للنساء، عطر مميز هيمنحك شعور غامر بالقوة والأناقة، وهو يتكون من مزيج من روائح الأزهار الحسية من خشب الورد والخزامي والنكتارين والباتشولي والأوركيد والمسك والعنبر، العطر متوفر بسعر 499 جنيهاً.

 

أما لو كنتِ بتبحثي عن هدية مميزة جدا وخاصة جدا فأنت أكيد هتلاقيها عندنا، واحنا بنقدملك شنطة أرماني إكستشانج بينك- وسط اللي بتتميز بلونها المميز والرائع اللي هتخليكي تحصلي على  مظهر جميل وكلاسيكي، الشنطة عملية وتناسب جميع احتياجاتك، وبتتميّز بمساحتها الوفيرة لاستيعاب أغراضكِ الضرورية، الشنطة متوفرة بسعر 4,865 جنيهاً.

 

وعشان احنا دايما بنحث عن توفير كل الاحتياجات لكِ، وبنحاول نرضي جميع الأذواق، بنقدم لكِ 3 ألوان من ملمع شفاه جلوس إنترديت من جيفنشي، وكمان عليه خصم عشان تقدري تقدميه كهدية يوم عيد الأم، بيتكون من روائح عطرية مثيرة من البرغموت والياسمين والفانيليا والفواكه الحمراء، ويتميز بأنه ملمسه ناعم وخفيف على الشفاه، ويمنحكِ مظهراً مثيراً وجذاباً للشفاه.

 ومن أحسن الهدايا اللي ممكن تقدميها لحد بتحبيه خاصة والدتك، عطر "سي من جورجيو أرماني للنساء أو دي بارفان 100 مل"، فهو عطر مميز لسيدة قوية. ويحتوي علي رائحة خشب الأرز الأبيض والعليق الإيطالي والباتشولي والفانيليا. متوفر بحجم 100 مل أو دي بارفان، ومتوافر في لابويتك بسعر 1,780.
 
 
 

وليه ممكن تفكري في هدية عصرية لما ممكن تجيبي لوالدتك محفظة أكتر من رائعة من جيس، محفظة بألوان عصرية وهتناسب فصل الربيع وهتقدر تخدمك كهدية رائعة هترضي ذوقها، البرفان متوفر في لابوتيك بسعر 999. 

 

وإذا أردتِ أن تأخذي والدتكِ إلى عالم الإثارة فأنتِ حتما تبحثين عن هدية مميزة من جيفنشي، هو عطر له جاذبية خاصة، وسيمنحها الانتعاش والحيوية طوال اليوم، البرفان متوفر في لابوتيك بسعر 1,200.

 

أما إذا كانت والدتكِ تفضل النعومة والهدوء فالهدية المثالية لها بالطبع هي عطر داليا ديفين إينيتيال من جيفنشي، هو عطر له جاذبية خاصة وسيمنحها شعوراً أكثر من رائع طوال الوقت، البرفان متوفر في لابوتيك بسعر 1,450.

 

وأخيرا وليس آخرا، عشان احنا في لابوتيك بنوفرلك دايما كل الحاجات اللي هتحتاجيها في مناسباتك وبأسعار مختلفة، بنقدملك العطر الأكثر طلبا وشهرة "عطر إيلي صعب لو بارفان أو دي بارفان للسيدات"، فهو عطر جذاب ومثير مقدم إليكِ من أشهر خبراء الموضة حول العالم إيلي صعب، ويحتوي علي مزيج من روائح زهر البرتقال، اليلانج يلانج، الباتشولي، العنبر، وزهر العسل، العطر متوفر في لابوتيك بسعر 1,250.