الأكثر قراءة

تامر حسني عن بكائه خلال غنائه "ارجعلي" بحفل الكويت: الفنان بيتأثر غصب عنه

أبدى الفنان تامر حسني، سعادته بتفاعل جمهور الكويت معه خلال حفله الذي أحياه في مهرجان "صيف الكويت".


وشارك تامر حسني جمهوره لقطات من الحفل عبر حسابه على Instgram ولاحظ الجمهور تأثره الشديد خلال غنائه أغنية "ارجعلي".

 

وعلق قائلا: "ده ملخص ليكم من حفلة الكويت للي معرفش يشوف منها حاجة بس أنا هكتب عن اللحظة اللي عدت عليا مع جمهور الكويت العظيم في آخر الفيديو لحظة حب عمري ما هنساها".

وأضاف: "أحيانًا الفنان بيتأثر ويصل للحظة اندماج وصدق وتوحد مع الأغنية، بتخليه يتأثر ويضعف من داخله، لدرجة محدش ممكن يتخيلها، وده غصب عنه طبعًا، بما إنه إنسان، وقمة السعادة والحب لما الجمهور يحس بكدة، ويقرر أن يتحول لقلب واحد، وأشوفه فجأة سند وضهر بيشجعني زي مدرب لاعب الملاكمة اللي بيشجع اللاعب بتاعه عشان يقوم ويكمل.. شكرا شكرا شكرا من كل قلبي جمهور الكويت الراقي".

 

 

وقدم تامر حسني مجموعة من أغانيه منها "يا بنت الإيه، وكل سنة وانت طيب، وبحبك، وعيش بشوفك، وبعيش"، وميدلي جمع بعضًا من أغانيه.

وكانت بسمة بوسيل أعلنت طلاقها من تامر حسني كتبت عبر خاصية ستوري عبر حسابها على Instgram: "وجعلنا بينكم مودة ورحمة.. ده كلام ربنا في الزواج والطلاق، لقد تم الطلاق بيني وبين تامر وسيظل بيننا كل ود واحترام.. ربنا يكتبلك ويكتبلي كل الخير.. آمين يارب".

ورد عليها تامر حسني قائلا: "وجعلنا بينكم مودة ورحمة بين الأزواج في كل حالاتهم، سواء تزوجوا أو لم يقدر الله الاستمرار.. فانفصلوا بالاتفاق الطيب وستظل بيننا المودة والرحمة وأجمل أولاد وسيظل بيننا الاحترام والتقدير، عشرة 12 سنة مش هينة، ربنا يكتبلك ويكتبلي كل الخير يا بسوم".