بالفيديو .. سما المصري في أقوى هجوم على رانيا يوسف : "أنا محجبة وانت ضاربة استروكس يا ولية"

لم تتمكن المصرية سما المصري من البقاء صامتة على الإطلالة المثيرة للممثلة رانيا يوسف، التي ظهرت بها في ختام مهرجان القاهرة، حيث نشرت صورة مركبة لهما معاً وعلقت بطريقة ساخرة عليها.


ونشرت الصورة على صفحتها على تطبيق "انستجرام" وكتبت عليها: "أنا محجبة بالنسبة لرانيا يوسف، طبعاً لو كنت أنا التي ظهرت بهذا الشكل، كانت الشرطة حضرت لباب المهرجان لاعتقالي بتهمة الإخلال بالآداب، وكان زمان محامين مصر كلهم بايتين في النيابات عشان يعملوا ضدي محاضر، وكان زمان الإعلاميين والصحافيين عاملين عليّ حفلة مدة 6 أشهر قدام"، مختتمة تعليقها بالقول: "معلش أنا بنت البطة السودة".

ومن بعدها، نشرت المصري تسجيلاً صوتياً لها وهي تتحدث عن اطلالة رانيا وتقارنها بملابسها والهجوم المسبق عليها، وعلقت عليه قائلة: "على فكرة، الصوت كنت بدردش على الواتساب مع صحفي وما سمحت له بنشره، وأنا ممكن أقاضيه لأنه عيب هذا الامر رغم اني قد الكلام اللي قلته بس كان لازم يبقى أمين معي".

وأضافت: "عيب على الصحفي وعيب يا رانيا اللي عملتيه. الناس بتشتم فينا أكثر ماهم بيشتمونا، مش ناقصين والنبي يا أختي، انتي لما لبستي مقفول في الافتتاح ما طلعتيش ترند فقلتي أعوض في الختام".

وتابعت كلامها: "انا كنت بلبس مايوه على البحر كان بيطلع عين أهلي شتيمة من الناس، انتي طالعة بالاندر! انت كنتي ضاربة استروكس يا ولية، والله وسط فني ما يعلم بيه ربنا".

View this post on Instagram

علي فكره صوتي هنا كنت بادردش مع صحفي علي الواتس وماقاليش أنه هينشر صوتي أنا ممكن اقاضيه..عيب كده...أنا قد كلمتي وقد الكلام اللي قلته ليك بس كان لازم تبقي امين معايا وتقولي انك هتنشر كلامي بصوتي..عيب...عيييب...وعيب يارانيا اللي عملتيه ...الناس بتشتم فينا اكتر ماهم بيشتمونا....مش ناقصين والنبي يااختي.انتي لما لبستي مقفول في الافتتاح ماطلعتيش تريند فقلتي باه تعوضيها في الختام؟؟ ...دا انا كنت بالبس مايوه علي حمام السباحه كان بيطلع عين اهلي شتيمه من الناس انتي طالعه بالاندر علي المسوح ياملوحه انتي؟؟كنتي ضاربه استروكس ياوليه؟؟والله وسط فني يعلم بيه ربنا...ربنا يستر علي اللي فيه ويسترها معانا يااارب...

A post shared by سما المصري (@samaelmasrii) on