مى حلمى تعد جمهورها بكشف حقيقة إلغاء حفل زفافها

للمرة الثانية بعد واقعة إلغاء حفل زفافها على المطرب الشاب محمد رشاد، نشرت الإعلامية مى حلمى، عبر حسابها الشخصى بموقع انستجرام، تعليقا عن كواليس الحدث الذى شغل مواقع التواصل الاجتماعى على مدار الأيام الماضية.

وقالت مى "مش عايزه اتكلم فى أى حاجه غير عن وجع كسرة الفرحه، ولا إعلام ولا ميديا ولا دنيا ولا مين شمتان ولا مين فرحان مش فارقلى، كلنا بندور على الفرقعة على السبق اللى يضرب بس لو هتكلم عن نفسى عمرى ما هعمل كده وقت غياب فرحه حد ومش أى فرحه دى فرحه العمر زي ما بيقولو، ازاى؟ ازاى قدرتو تعملو كده لكل الناس وأولهم القريبين، ازاى قدرتو تقولو كلام غلط وحكايات ماحصلتش ازاى سبتو فرحتنا على جمب؟".


وتابعت "عارفين يعنى إيه بعد ما البس فستانى أقلعوا؟ بعد ما خلاص خطوه واحده من 4 سنين مستنياه تبوظ بسبب الناس اللى نقلت كلام غلط مش هقول الميديا، الميديا طول عمرها كده وقبل مااشتغلها وأنا عارفه إنها كده نتكلم عن الناس الطبيعية، إزاى قدرتوا تشمتو وتفرحو فى وجع غيركم واللى يدعى واللى يضحك واللى يقول أحسن، فهمونى انتوا بنى آدمين؟، بتخافو ربنا ؟، طيب حتى لو نفرض وده فرضا أن حد من الطرفين غلطان ليه الدعى عليه والحسبنه ليه أصله مش هزار هتقوم من النوم تدوس عليه فهتنسى العشره والسنين وتقعد تدعى وتهين لا لا ابدا مهما حصل بتلاقى نفسك مش طايق كلمه وحشه على الطرف التانى ونفس الكلام للطرف الآخر".