Top

موقع الجمال

شارك

مهارات سلوكية

أبراج بتخاف تعترف بحبها .. انت منها؟

تاريخ النشر:22-04-2018 / 05:43 PM

المحرر: خاص الجمال - دينا صقر

أبراج بتخاف تعترف بحبها .. انت منها؟

دراسة سلوك الأشخاص حسب البرج اللي الواحد تابع له حققت نجاحات كتير الفترة اللي فاتت، وفي دراسات كتير قامت على الموضوع دا، ووجدت فعلا أن أصحاب كل برج غالبا بيتفقوا على صفات معينة، وبناء عليه، في 4 أبراج مشهورة بخوفها من الحب والاعتراف به من الأساس، وهم:

الأسد:
أصحاب برج الأسد دايما بيعتمدوا على الأفعال مش الأقوال، ودايما هتلاقي أصحاب برج الأسد بيقدموا الهدايا في المناسبات المهمة ومش بينسوا أي مناسبة مهمة للحبيب، بس عمرهم مابيعترفوا، بيفضل التلميح مستمر بشكل غير مباشر عشان ميتحرجوش ويتكسفوا.

الحمل:
بالرغم من شهرته في أنه بيتعلق بالأشخاص بسهولة، الا أنه دايما بيفضل أن الطرف الاخر في العلاقة يعترفله عشان يقدر يشبع رغباته ويحس أنه مرغوب فيه، وعشان كده دايما بيكتفي بالتلميح من غير اعتراف.

الجدي:
أهم صفاته الجدية، الجدية في العلاقات عموما، وعشان كده دايما عنده صعوبة في الاعتراف بحبه قدام الناس عشان ميتحرجش، ومتتهزش ثقته بنفسه، ومعظم أصحاب البرج دا بيفضّلوا أن يتقال عليهم باردين ولا أنهم يعترفوا بحبهم أبدا.

السرطان:
أكتر برج خجول في الدنيا، عشان كده نادرا ما بيعترف أصحاب البرج دا بحبهم إلا بعد ما يتأكدوا تماما أن الطرف التاني بيبادلوا نفس الشعور.